16 | 01 | 2018
lysak  
Голова
районної державної адміністрації
ЛИСАК
Андрій Романович
Снять квартиру посуточно. Быстро снять посуточно квартиру в казани. Снять однокомнатную квартиру посуточно. Помощь в получении ипотеки. Удобное получение ипотеки в сбербанке. Что нужно для получения ипотеки. Отопление частного дома. Как сделать отопление частный дом схема. Частный дом монтаж отопления. Восстановление жесткого диска. Быстрое восстановление информации с жесткого диска. Восстановление данных жесткого диска программа. Кредит с плохой историей. Быстрые кредиты онлайн с плохой историей. Срочный кредит с плохой историей. В какой сервер играть в WOW. Топ world of warcraft серверы. Wow серверы pandaria. Круглопалочный станок чертежи. Круглопалочный станок купить дешево. Самодельный круглопалочный станок. Кредит на покупку квартиры. На долго взять кредит на квартиру. Кредит на покупку квартиры.
Головна
Іллінеччина
Паспорт соціально-економічного розвитку району
Історія нашого краю
Туристичні об'єкти району
Відомі земляки
Органи влади
Іллінецька райдержадміністрація
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Територіальні органи
Місцеве самоврядування
Нормативно-правові документи
Розпорядження голови райдержадміністрації
Проекти розпорядження голови РДА, що підлягають обговоренню
Інші
Економіка району
Інвестиційна діяльність
Державні закупівлі
Запобігання проявам корупції
ЗМІ
Друковані ЗМІ
Електронні ЗМІ
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Графік проведення "прямих телефонних ліній" з керівництвом РДА
Графік особистого прийому громадян у районній державній адміністрації
Аналітична довідка про організацію роботи зі зверненнями громадян
Зразок заяви
Інтернет-приймальня
Міжнародне співробітництво
Регуляторна діяльність
Конкурси проектів розвитку територіальних громад
Громадянське суспільство
Нормативно-правові акти
Абетка громадянського суспільства
Громадська рада
Консультації з громадськістю
Нормативно-правова база
Електронні консультації з громадськістю
Орієнтовний план проведення консультацій
Анонси консультацій з громадськістю
Публічне громадське обговорення
Звіти за результатами обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Районний центр допомоги учасникам АТО
Контакти
Містобудування та архітектура
Законодавство
Містобудівні умови та обмеження
Генеральні плани населених пунктів та детальні плани території
Тема дня
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Prev Next

Президент підписав Закон про ратифікацію Угоди щодо заохочення та захисту інвестицій між Україною та Фондом міжнародного розвитку ОПЕК

09-01-2018

Президент підписав Закон про ратифікацію Угоди щодо заохочення та захисту інвестицій між Україною та Фондом міжнародного розвитку ОПЕК

Президент Петро Порошенко підписав Закон України «Про ратифікацію Угоди про заохочення та захист інвестицій між Україною та Фондом міжнародного розвитку ОПЕК», прийнятий Верховною Радою України 5 грудня 2017 року. Угода створює...

Read more

Президент провів зустріч із представниками України у Тристоронній контактній групі

11-01-2018

Президент провів зустріч із представниками України у Тристоронній контактній групі

Президент України Петро Порошенко провів зустріч з представниками України у Тристоронній контактній групі з мирного врегулювання ситуації на Донбасі (ТКГ) та її робочих підгрупах. Були обговорені результати діяльності ТКГ у минулому...

Read more

Україна стане брендом, яким будемо пишатися, - Володимир Гройсман під час зустрічі з молодими підприємцями

11-01-2018

Україна стане брендом, яким будемо пишатися, - Володимир Гройсман під час зустрічі з молодими підприємцями

Україна має всі можливості стати світовим брендом, місцем створення інноваційного продукту в найбільш затребуваних сферах і на нових ринках, яким ми всі будемо пишатися. Україна має всі можливості стати світовим брендом,...

Read more

Президент підписав Указ про першочергові заходи щодо захисту прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

16-01-2018

Президент підписав Указ про першочергові заходи щодо захисту прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

Президент Петро Порошенко підписав Указ «Про першочергові заходи щодо захисту прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа». Глава держави видав відповідний документ з метою забезпечення додержання...

Read more
Анонс подій

decentr

Про виплату компенсації за рахунок бюджетних коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства

Картинки по запросу Про виплату компенсації за рахунок бюджетних коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярстваРайонна комісія розпочала роботу  щодо розгляду заяв про компенсацію та документів, поданих суб’єктами господарювання, вирішення інших питань щодо виплати компенсації за рахунок  бюджетних коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства

Відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації розпочато прийом документів від суб’єктів господарювання, які займаються виноградарством, садівництвом і хмелярством (далі - суб’єкти господарювання), незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності для компенсації здійснених у поточному бюджетному році витрат (без урахування сум податку на додану вартість).

Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15 липня 2005 року №587 із відповідними змінами.

Компенсація надається за такими напрямами

1) проведення робіт із закладення насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення (проектні роботи, підготовка ґрунту та посадка, догляд за насадженнями, спорудження шпалери, встановлення систем краплинного зрошення) та придбання матеріалів, необхідних для проведення таких робіт, - у межах затверджених Мінагрополітики нормативів витрат на 1 гектар, що визначаються з урахуванням зони закладення насаджень, схеми посадок та інших технологічних особливостей, а також витрат з виконання відповідних робіт;

2) придбання саджанців, використаних для ремонту молодих насаджень, які постраждали від несприятливих погодних умов, - у межах установлених Мінагрополітики нормативів;

3) догляд за продуктивними насадженнями хмелю з урахуванням їх середньої врожайності, обсягу виробленої і реалізованої продукції хмелярства за три попередніх роки (для новостворених підприємств ураховується середня врожайність по Україні за три попередніх роки) з якісними показниками, визначеними відповідно до ДСТУ 7067:2009 “Хміль. Технічні умови”, ДСТУ 4099:2009 “Хміль. Правила відбирання проб та методи випробовування”, - у межах установлених Мінагрополітики нормативів (до 25 відсотків бюджетних коштів, передбачених на розвиток хмелярства);

4) будівництво водонакопичувальних басейнів для забезпечення безперебійного водопостачання мереж краплинного зрошення з метою своєчасного поливу виноградників та плодових насаджень - у межах установлених Мінагрополітики нормативів;

5) розкорчування площ непродуктивних багаторічних насаджень - у межах установлених Мінагрополітики нормативів після проведення посадки у звітному році нових насаджень плодово-ягідних культур та винограду на аналогічній площі;

6) будівництво холодильників з регульованим газовим середовищем та ємністю від 500 тонн для зберігання столових сортів винограду та плодів власного виробництва (далі - холодильники), придбання ліній товарної обробки плодів (до 35 відсотків бюджетних коштів, передбачених на розвиток виноградарства та садівництва) - в межах установлених Мінагрополітики нормативів;

7) будівництво розсадницькими господарствами лабораторних комплексів для виробництва безвірусного садивного матеріалу (далі - лабораторний комплекс) та в межах установлених Мінагрополітики нормативів - камер швидкого заморожування плодів і ягід виробниками такої продукції;

8) придбання механізмів та техніки (в тому числі імпортного виробництва, яка не виробляється в Україні) для проведення технологічних операцій у виноградарстві, садівництві та хмелярстві і нового обладнання для сублімаційного висушування фруктів; модернізації холодильного та газового режимів зберігання у реконструйованих холодильниках ємністю від 500 тонн (за умови власного виробництва столових сортів винограду та плодів в обсязі, не меншому ємності такого холодильника) згідно з визначеним Мінагрополітики переліком.

Прийом документів здійснюється комісією, яка створена при відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації, за адресою: м.Іллінці, вул. Соборна, 25, 2 поверх.,  тел. (04345)2-32-31

Це важливо:

ПЛАН-КАЛЕНДАР основних заходів, що будуть проводитись райдержадміністрацією та районною радою на місяць

Управління праці та соціального захисту населення Іллінецької райдержадміністрації  оголошує конкурс  на зайняття  вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста з прийняття рішень відділу адресних соціальних допомог та компенсаційних виплат

Конфлікт інтересів - треба знати!

Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті на забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням

Порядок надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок санаторно-курортним закладам та закладам відпочинку, здійснення доплат за рахунок власних коштів, виплати грошової компенсації громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Порядок забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян

Іллінецька районна державна адміністрація Вінницької області повідомляє

Пам'ятка щодо першочергових дій у разі виявлення або застосування вибухових пристроїв та виявлення осіб, що можуть виношувати диверсійні та терористичні наміри

Детальна інформація щодо процесу отримання одноразової державної грошової допомоги особами, які отримали тілесні ушкодження під час участі у революції гідності у 2017 році

Про забезпечення дровами паливними в 2017 році

Актуальна інформація для переселенців 

Телефон «гарячої лінії» управління праці  та  соціального  захисту  населення Іллінецької райдержадміністрації  з питань призначення населенню  житлових субсидій - 2-14-85

Державне регулювання цін на основні харчові продукти

Електронні сервіси, розміщені на офіційному веб-порталі державної фіскальної служби  для ознайомлення та отримання інформації з метою використання у своїй діяльності

Контакти особи, відповідальної за координацію роботи з учасниками антитерористичної операції, демобілізованими особами, пораненими учасниками антитерористичної операції, членами сімей загиблих учасників антитерористичної операції

ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА ЇХ ОБТЯЖЕНЬ

Закон України "Прозасудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки"

Безкоштовні консультації  підприємств і підприємців та комунальних підприємств з проблем ресуросоенергоефективності

«Гаряча» антикорупційна лінія в облдержадміністрації  

На Вінниччині працюють місцеві центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги

З усіма проблемними питаннями щодо надання статусу учасника бойових дій військовослужбовцям  Сухопутних військ Збройних Сил України-учасникам АТО звертатись до робочої групи 

До уваги громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи!

До уваги суб’єктів господарювання, які проводять діяльність з обігу харчових продуктів

Інформація  про  забезпечення учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням

Електронні адміністративні послуги в Україні

Інформація щодо прав та обов'язків, соціального та правового захисту військовозобов'язаних, призваних на військову службу у зв'язку з мобілізацією, резервістів, а також військовослужбовців, прийнятих на військову службу в добровільному порядку (за контрактом) 

Перелік об'єктів комунальної власності територіальних громад району, які не використовуються за призначенням, та відповідні пропозиції щодо подальшої їх приватизації або надання в оренду

Правові норми національного законодавства, що спрямовані на стимулювання інвестиційної та інноваційної діяльності, розвитку реального сектору економіки

Інформація про місце зберігання матеріалів містобудівної документації  населених пунктів Іллінецького району

Методичні рекомендації з питань запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та прирівняних до них осіб

Конкурс з визначення  робочого органу з підготовки та проведення конкурсу на право здійснення перевезень на приміських автобусних маршрутах загального користування

 

Lustraition 160 102

banner dersl

podatkova1

<< < листопада 2017 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
    1 2 3 4 5
6 7 8 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30