12 | 12 | 2019
Голова
районної державної адміністрації
 
 
вакансія
Как правильно класть плитку. Как класть плитку на стену быстро. Класть плитку своими руками. Как выбрать ламинат для квартиры. Какой лучше выбрать ламинат сегодня. Какого цвета выбрать ламинат. Как правильно клеить обои. Как клеить обои на потолок вертикально. Как правильно клеить углы обоями. Интересные самоделки своими руками. Качественные самоделки своими руками фото. Самоделки для дома своими руками. Как сделать потолок в доме. Чем лучше утеплить потолок дома на сегодняшний день. Утепление потолка дома своими руками. Бизнес идеи с минимальными вложениями. Успешные идеи малого бизнеса с нуля. Прибыльные бизнес идеи. Как сделать мебель своими руками. Сделать деревянная мебель своими руками. Сделать мебель своими руками видео. Опалубка для фундамента. Как сделать опалубку для фундамента быстро. Опалубка для фундамента купить.
Головна
Іллінеччина
Паспорт соціально-економічного розвитку району
Історія нашого краю
Туристичні об'єкти району
Відомі земляки
Органи влади
Іллінецька райдержадміністрація
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Територіальні органи
Місцеве самоврядування
Нормативно-правові документи
Розпорядження голови райдержадміністрації
Проекти розпорядження голови РДА, що підлягають обговоренню
Інші
Економіка району
Інвестиційна діяльність
Державні закупівлі
Запобігання проявам корупції
ЗМІ
Друковані ЗМІ
Електронні ЗМІ
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Графік проведення "прямих телефонних ліній" з керівництвом РДА
Графік особистого прийому громадян у районній державній адміністрації
Аналітична довідка про організацію роботи зі зверненнями громадян
Зразок заяви
Інтернет-приймальня
Міжнародне співробітництво
Регуляторна діяльність
Конкурси проектів розвитку територіальних громад
Громадянське суспільство
Нормативно-правові акти
Абетка громадянського суспільства
Громадська рада
Консультації з громадськістю
Нормативно-правова база
Електронні консультації з громадськістю
Орієнтовний план проведення консультацій
Анонси консультацій з громадськістю
Публічне громадське обговорення
Звіти за результатами обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Районний центр допомоги учасникам АТО
Контакти
Містобудування та архітектура
Законодавство
Містобудівні умови та обмеження
Генеральні плани населених пунктів та детальні плани території

Warning: file_put_contents() [function.file-put-contents]: Only 0 of 19689 bytes written, possibly out of free disk space in /home/h44553/data/www/irda.org.ua/modules/mod_accordion_menu/classes/cache.class.php on line 120
Тема дня
  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next

Президент: Кожен корупціонер має відповісти перед законом, незалежно від прізвища, посади і сфери діяльності

03-12-2019

Президент: Кожен корупціонер має відповісти перед законом, незалежно від прізвища, посади і сфери діяльності

Президент України Володимир Зеленський зазначив, що в Україні вперше за роки незалежності розпочато справжню реформу прокуратури, і висловив упевненість, що після переатестації прокурорів країна отримає справедливу, орієнтовану на суспільство прокуратуру,...

Read more

Усю територію України оцифрують уже наступного року, - Олексій Гончарук

03-12-2019

Усю територію України оцифрують уже наступного року, - Олексій Гончарук

Держгеокадастр оголосив тендер на виконання робіт із аерофотознімання території України, а також створення ортофотопланів і цифрової моделі рельєфу. Уся зібрана інформація стане в нагоді в рамках запуску земельної реформи —...

Read more

Шлях дипломатичного врегулювання - єдиний для вирішення конфлікту на Донбасі, - Дмитро Разумков

03-12-2019

Шлях дипломатичного врегулювання - єдиний для вирішення конфлікту на Донбасі, - Дмитро Разумков

Голова Верховної Ради України Дмитро Разумков відкрив 12-ту сесію Парламентської асамблеї ГУАМ.  У своєму вступному слові він наголосив на готовності України і, зокрема, Парламенту нового скликання до поглиблення співпраці з...

Read more
Анонс подій

decentr

Роботі зі зверненнями громадян виконавча влада району приділяє належну увагу

У І півріччі 2019 року до районної державної адміністрації     надійшло 172 заяви і скарги, що на рівні аналогічного періоду минулого року. Загальна кількість громадян, які звернулися, складає 198 осіб.

З усіх звернень 126 надіслано поштою, з яких 93 або 74 % через органи виконавчої влади вищого рівня (у 2018 року - 83).

Усних заяв і скарг на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації отримано 46.

Загалом 41 відсоток звернень від пільгової категорії громадян.

У структурі звернень домінують заяви. Кількість повторних звернень зменшилась з 5 до 1, колективних, як і в попередньому році - 4.

 

Найбільше заяв і скарг надійшло від членів територіальних громад Бабинської (9), Городоцької (19), Криштопівської (7) сільських рад, Дашівської селищної (31) та Іллінецької міської (51) рад.

Найбільш актуальними питаннями, які порушували заявники, є соціальний захист - 112 (у 2018 році - 81).

В першу чергу це пов’язано з впровадженням згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 06.02.2019 №62 надання громадянам субсидій у готівковій формі. Питання стосувались: надання субсидій, виплати коштів на придбання твердого палива та скрапленого газу, соціальних допомог, виділення матеріальної допомоги на лікування.

Відповідно до Районної комплексної цільової програми підтримки учасників антитерористичної операції, членів їх сімей, а також інших верств населення Іллінецького району, які потребують соціального захисту, на 2018-2020 роки, пропозицій районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації у І півріччі поточного року за розпорядженнями голови райдержадміністрації 25 жителів району отримали одноразову грошову допомогу на загальну суму 29796,00 тис.грн. З них 3 інваліди війни, 4 учасники бойових дій та 3 сім’ї з їх родин, 9 інвалідів загального захворювання, 1 дитина війни  та інші. Заяви і документи 4-х заявників про надання грошової допомоги надіслані для розгляду за належністю відповідними органам місцевого самоврядування, а заявникам надані письмові відповіді та роз’яснення з цих питань.

За територіальною ознакою ці кошти надані громадянам: 8 з Іллінецької об’єднаної територіальної громади, 2 з Дашівської селищної, 5 з Бабинської, 6 з Городоцької, 1 з Іллінецької, 2 з Китайгородської, 1 з Слободищенської сільських громад.

Вдвічі до минулорічного періоду збільшилася кількість заяв і скарг з питань охорони здоров’я (з 9 до 19). Це питання роботи медичних закладів, забезпечення медикаментами, відпуску ліків за електронними рецептами в аптеках смт Дашів, роботи швидкої допомоги тощо.

Число звернень з питань   комунального та дорожнього господарства зменшилось з 19 до 8. Стосувалися вони забезпечення безперебійного електропостачання в с.Павлівка та його відновлення в с.Сорока після значних опадів, заміни аварійних електроопор в с.Леухи, безпідставного нарахування побутовим споживачам об’єму природного газу до стандартних умов (коефіцієнту) Іллінецькою дільницею Гайсинського відділення ТОВ «Вінницягаз Збут».

Дещо менше заяв з питань агропромислового розвитку та земельних відносин - з11 до 7 (виділення земельних ділянок учасникам бойових дій, проведення розрахунку за оренду земельних паїв, врегулювання конфлікту із землекористування та ін.).

У поточному році до райдержадміністрації надійшло по 5 заяв і скарг з питань освіти, праці та заробітної плати (продовження реконструкції корпусу початкової школи в с.Бабин, присвоєння почесного звання України «Мати – героїня» багатодітній матері із смт Дашів, працевлаштування, підвищення заробітної плати вихователям ДНЗ тощо).

Протягом січня-червня 2019 року юридичним сектором апарату райдержадміністрації із 172 опрацьованих заяв і скарг взято на контроль 161 та надіслано для розгляду за належністю 11.

З числа розглянутих звернень 52 вирішено позитивно, 109 заявників отримали роз’яснення.

Райдержадміністрацією вживалися заходи щодо поліпшення роботи з розгляду звернень громадян. Щоденно, крім вихідних та святкових днів, керівництвом райдержадміністрації проводилися особисті прийоми громадян, щомісячно - виїзні прийоми.

У першому півріччі 2019 року   проведено 2 «прямі телефонні лінії» з керівництвом райдержадміністрації, 2 перевірки   структурних підрозділів райдержадміністрації ( відділ агропромислового розвитку, сектор культури і туризму), перевірка дотримання виконкомом Бабинської сільської ради чинного законодавства при розгляді звернень громадян.

Проведено 6 засідань   районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації.

В рамках перевірки виконання доручень керівництва райдержадміністрації при розгляді звернень громадян проводилися дні контролю.

21.02.2019 на засіданні колегії райдержадміністрації розглядалося питання організації роботи зі зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію в районній державній адміністрації за 2018 рік.

Вживаються заходи щодо забезпечення виконання на території району Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Протягом І півріччя поточного року райдержадміністрацією опрацьовано 9 запитів на інформацію від фізичних і юридичних осіб, що на 14 менше відповідного періоду минулого року.

 Запитувачів цікавила   інформація щодо: наявності в районі вільних земель державної або комунальної власності, які можуть бути використані для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в селах, селищі, місті; кількості громадських формувань з охорони громадського порядку та їх чисельності; заробітної плати голови райдержадміністрації; наявної вантажної автомобільної техніки в районі та планів на її закупівлю, і джерела фінансування; кількості виборчих дільниць, їх розташування; наявності пандусів, додаткового освітлення для слабозорих; кабінок для голосування інвалідів – візочників; переліку діючих сільгосппідприємств; закупівлі автобусів для комунального транспорту та фінансування за 2014-2019 роки; готовності водних об’єктів до безпечного купання відпочивальників; графіка проведення святкувань в районі на 2019 рік.    

Систематично на офіційному веб–сайті райдержадміністрації оновлюється інформація щодо звернень громадян та запитів на інформацію.

Робота з розгляду звернень громадян, запитів на інформацію – важливий напрям діяльності органу виконавчої влади і знаходиться під постійним контролем керівництва райдержадміністрації.

Головний спеціаліст юридичного

сектору апарату райдержадміністрації                         Л.Вишневська

VonuZax_Ukr.jpg

Lustraition 160 102

banner dersl

podatkova1

<< < липня 2019 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31