17 | 09 | 2019
lysak  
Голова
районної державної адміністрації
ЛИСАК
Андрій Романович
Не работает мышка что делать. Почему не работает мышка на ноутбуке. Не работает беспроводная мышка. Почему не работает клавиатура. Почему не работает клавиатура на компьютере. Не работают некоторые кнопки клавиатуры. Как обшить ванну панелями. Скажите чем обшить стены в ванной. Обшить ванну пластиком фото. Приложения для android бесплатно. Скачать лучшие приложения для android. Приложение для планшетов android. Горнолыжные курорты финляндии. Лучшие горнолыжные курорты финляндии цены. Лучшие курорты финляндии. Как лечить воспаление легких. Воспаление легких симптомы основные. Воспаление легких лечение. Уроки по python. Учим python с нуля быстро. Как изучать быстро язык Python. Проблемы с сердцем симптомы. Основные признаки проблем с сердцем. Проблемы с клапаном сердца.
Головна
Іллінеччина
Паспорт соціально-економічного розвитку району
Історія нашого краю
Туристичні об'єкти району
Відомі земляки
Органи влади
Іллінецька райдержадміністрація
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Територіальні органи
Місцеве самоврядування
Нормативно-правові документи
Розпорядження голови райдержадміністрації
Проекти розпорядження голови РДА, що підлягають обговоренню
Інші
Економіка району
Інвестиційна діяльність
Державні закупівлі
Запобігання проявам корупції
ЗМІ
Друковані ЗМІ
Електронні ЗМІ
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Графік проведення "прямих телефонних ліній" з керівництвом РДА
Графік особистого прийому громадян у районній державній адміністрації
Аналітична довідка про організацію роботи зі зверненнями громадян
Зразок заяви
Інтернет-приймальня
Міжнародне співробітництво
Регуляторна діяльність
Конкурси проектів розвитку територіальних громад
Громадянське суспільство
Нормативно-правові акти
Абетка громадянського суспільства
Громадська рада
Консультації з громадськістю
Нормативно-правова база
Електронні консультації з громадськістю
Орієнтовний план проведення консультацій
Анонси консультацій з громадськістю
Публічне громадське обговорення
Звіти за результатами обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Районний центр допомоги учасникам АТО
Контакти
Містобудування та архітектура
Законодавство
Містобудівні умови та обмеження
Генеральні плани населених пунктів та детальні плани території

січня 2013

30 січня 2013

Банер держслужби

Нацдержслужба України відзвітувала про стан виконання Державної цільової програми розвитку держслужби

У 2013 році Національним агентством України з питань державної служби надано більше 13 тисяч роз'яснень на звернення громадян

Реформування системи професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування

Професійний розвиток – важлива складова формування Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації»

Сьома щорічна регіональна конференція з питань інституційної розбудови

Всеукраїнський конкурс «Кращий державний службовець»

Публічне управління буде забезпечено кваліфікованими та професійними лідерами

Стан взаємодії органів виконавчої влади та громадськості

В новому навчальному році 1485 слухачів розпочнуть підготовку за спеціальностями галузі знань «Державне управління» у 26 вищих навчальних закладах

Державна служба України: підсумки роботи та завдання на майбутнє

Результати Конкурсу серед державних службовців Вінницької обласної державної адміністрації

Привітання з Днем державної служби Голови Нацдержслужби України В'ячеслава Толкованова

Привітання з Днем державної служби начальника управління державної служби Головдержслужби України у Вінницькій області Миколи Білика

Розпочато проведення оцінювання учасників конкурсу з добору до президентського кадрового резерву "Нова еліта нації"

Стартував ІІ тур Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець"

Впровадження державної цільової програми розвитку державної служби на період до 2016 року

Завдання, визначені у національному плані дій на 2013 рік, –виконуються

Оголошення про проведення конкурсу з добору кандидатів до Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації» у 2013 році

Підсумки виконання у 2012 році завдань першого етапу (2012-2013 роки) реалізації Стратегії державної кадрової політики на 2012-2020 роки

За 2012 рік до Нацдерслужби України надійшло майже 16 тисяч звернень громадян

Визначено стратегічні орієнтири розвитку системи професійного навчання персоналу органів державної влади та органів місцевого самоврядування

Нові завдання щодо підвищення кваліфікації керівників та спеціалістів служб персоналу державних органів

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС «КРАЩИЙ ДЕРЖАВНИЙ СЛУЖБОВЕЦЬ» – 2012

Шоста регіональна конференція з питань інституційної розбудови

Результати функціонального обстеження в контексті реалізації Державної програми щодо запобігання і протидії корупції на 2011-2015 роки

Відтерміновано на рік набуття чинності законом України "Про державну службу"

Оновлення галузевого стандарту вищої освіти за спеціальністю "Державна служба" галузь знань "Державне управління" - нагальна потреба сьогодення

Колегія Нацдержслужби України звітує 

Підсумки проведення у 2012 році професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування

 

 

 

Читать далее

29 січня 2013

Прем'єр-міністр особисто контролює модернізацію ГТС

Прем'єр-міністр України Микола Азаров тримає на особистому контролі проект із модернізації вітчизняної газотранспортної системи. Про це він заявив у понеділок, 28 січня 2013 р., під час зустрічі з делегацією німецького концерну Ferrostaal.

"Ми вдячні вам за підтримку нашої позиції щодо модернізації газотранспортної системи. Це для нас особливо важливо зараз, за умов, коли діє кабальна газова угода з РФ", - сказав Микола Азаров.

Прем'єр-міністр підкреслив, що модернізація ГТС, яку Україна розпочала спільно з Deutsche Bank і Ferrostaal - це перспективний проект, реалізацію якого Уряд всіляко підтримуватиме.

"Модернізація нашої газотранспортної системи - надзвичайно актуальна. І в цьому плані важливою є реалізація пілотного проекту із модернізації обладнання на компресорній станції Бар магістрального газопроводу "Союз" і участь у цьому проекті Deutsche Bank", - наголосив Микола Азаров.

Глава Уряду нагадав, що вітчизняна ГТС є найнадійнішим та найдешевшим маршрутом транспортування вуглеводнів до Європи. Україна також має підземні сховища газу, які дають змогу в період пікових зимових навантажень збільшити об'єми поставок і забезпечити стабільність надходження енергоносіїв до Європи, додав він.

Микола Азаров також зазначив, що Україна зацікавлена в поставках природного газу з Європи, який зараз значно дешевший за російський. За його словами, Україна може отримувати газ із Європи на значно кращих умовах, ніж з Росії: в європейських контрактах взагалі немає вимоги "бери або плати" і немає штрафних санкцій за недобір газу. При цьому Прем'єр-міністр нагадав, що Україна вже має позитивний досвід із закупівлі блакитного палива із країн ЄС.

Нагадаємо, 11 грудня 2012 року ДК "Укртрансгаз" і Deutsche Bank підписали угоду щодо відкриття кредитної лінії в розмірі 53,5 млн. євро на модернізацію компресорної станції Бар газопроводу "Союз".

За кошти кредиту буде подовжено термін експлуатації станції Бар ще на 15 років, що дасть змогу знизити на 28% об'єми використання природного газу та підвищити коефіцієнт корисної дії газових компресорів.

Кредитні кошти погашатимуться за рахунок скорочення витрат ДК "Укртрансгаз" на паливний газ. Період кредитування становитиме 10 років 9 місяців з моменту перерахування коштів. Німецька сторона планує профінансувати 85% вартості проекту, а ДК "Укртрансгаз" - 15%.

Читать далее

28 січня 2013

19 січня 2013

Розпорядження № 6 від 11.01.2013

ІЛЛІНЕЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ    
 РОЗПОРЯДЖЕННЯ 
 

11 січня 2013 року                 Іллінці                                               №6  

 

Про затвердження Положення про відділ містобудування та архітектури райдержадміністрації 

     Відповідно до ст.ст.5, 6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Закону України «Про містобудівну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2012 року №887 «Про затвердження Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації», Методичних рекомендацій з розроблення положення про структурний підрозділ містобудування та архітектури місцевої державної адміністрації, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.11.2012 №587 на виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 29 грудня 2012 року №533 «Про структуру райдержадміністрації»: 

       1. Затвердити Положення про відділ містобудування та архітектури Іллінецької районної державної адміністрації в новій редакції (додається). 

       2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 25 березня 2008 року №156 «Про затвердження Положення про відділ регіонального розвитку, містобудування та архітектури Іллінецької районної державної адміністрації ». 

 

    Голова районної державної адміністрації                                                               В. Ящук 

 

 

 

 ЗАТВЕРДЖЕНО 

Розпорядження голови

райдержадміністрації

11 січня 2013 року №6

 

           

 

ПОЛОЖЕННЯ 

про відділ містобудування та архітектури Іллінецької районної державної адміністрації

 

 1.Відділ містобудування та архітектури Іллінецької районної державної адміністрації (далі — структурний підрозділ) утворюється головою районної державної адміністрації, входить до її складу і в межах району забезпечує виконання покладених на цей підрозділ завдань.

2.Структурний підрозділ підпорядкований голові районної державної адміністрації, а також підзвітний і підконтрольний управлінню містобудування та архітектури обласної державної адміністрації.

3.Структурний підрозділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, управління містобудування та архітектури обласної державної адміністрації, розпорядженнями голови районної державної адміністрації, а також положенням про структурний підрозділ.

4.Основним завданням структурного підрозділу є забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури на території району.

5.Структурний підрозділ відповідно до визначених галузевих повноважень виконує такі завдання:

1)організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та здійснює контроль за їх реалізацією;

2)забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

3)здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень;

4)аналізує стан та тенденції соціально-економічного і культурного розвитку у відповідній галузі у межах району та вживає заходів до усунення недоліків;

5)бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку району;

6)вносить пропозиції щодо проекту відповідного місцевого бюджету;

7)забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів;

8)бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку;

9) надає адміністративні послуги; 

10) розробляє проекти розпоряджень голови районної державної адміністрації, у визначених законом випадках — проекти нормативно-правових актів з питань реалізації галузевих повноважень; 

11) бере участь у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади; 

12) бере участь у розробленні проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи; 

13) бере участь у підготовці звітів голови районної державної адміністрації для їх розгляду на сесії районної ради; 

14) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові районної державної адміністрації; 

15) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

16)готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;

17)розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

18)опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;

19)забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

20)постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;

21)контролює органи місцевого самоврядування та надає методичну допомогу з питань здійснення наданих їм законом повноважень органів виконавчої влади;

22)здійснює повноваження, делеговані органами місцевого
 самоврядування;

23)забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

24)організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

25)забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

26)бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);

27)забезпечує захист персональних даних;

28)здійснює передбачені законом галузеві повноваження;

29)готує рішення щодо планування територій на регіональному (схема планування території району) та місцевому рівні;

30)вносить пропозиції щодо розроблення, коригування показників і затвердження схеми планування території району;

31)готує пропозиції до програм соціального-економічного розвитку району і подання їх на розгляд до районної державної адміністрації;

32)здійснює моніторинг:

реалізації схеми планування території району; 

стану розроблення, оновлення містобудівної документації на регіональному та місцевому рівнях (схема планування території району, генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій); 

забудови та іншого використання територій;

33)сприяє розробленню, проведенню експертизи містобудівної документації населених пунктів району;

34)вносить пропозиції виконавчим органам місцевого самоврядування щодо необхідності розроблення, внесення змін до генеральних планів населених пунктів району, іншої містобудівної документації;

35)сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території у межах своїх повноважень;

36)забезпечує контроль в установленому порядку діяльності виконавчих органів сільських, селищної, міської рад з питань делегованих повноважень.

37)готує пропозиції щодо встановлення режиму забудови територій, визначених для містобудівних потреб, за межами населених пунктів;

38)у межах компетенції, на підставі проектних рішень містобудівної документації регіонального рівня, приймає участь у підготовці пропозицій щодо удосконалення адміністративно-територіального устрою району;

39)координує діяльність:

суб'єктів містобудування щодо комплексного розвитку територій, забудови населених пунктів на території району, поліпшення їх архітектурного вигляду, збереження традиційного характеру середовища і об’єктів архітектурної та містобудівної спадщини; 

підприємств, установ та організацій, які виконують роботи, надають послуги у сфері містобудування та архітектури;

40)надає містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки;

41)надає будівельний паспорт забудови земельної ділянки;

42)надає пропозиції органам місцевого самоврядування щодо розроблення комплексних схем розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території населених пунктів району;

43)оформляє паспорт прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності;

44)надає пропозиції щодо присвоєння органами місцевого самоврядування поштових адрес об’єктам містобудування;

45)забезпечує ведення містобудівного кадастру на території району;

46)сприяє створенню та оновленню картографічної основи території області;

47)забезпечує виконання робіт з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів, містобудівної документації, топографо-геодезичних матеріалів;

48)співпрацює з органами державного архітектурно-будівельного контролю з питань самочинно збудованих об’єктів містобудування;

49)інформує населення про плани розміщення на території району найважливіших містобудівних, промислових, енергетичних і транспортних комплексів;

50)організовує проведення в установленому порядку архітектурних та містобудівних конкурсів;

51)сприяє діяльності місцевих організацій творчих спілок у сфері містобудування та архітектури;

52)інші функції у сфері містобудування та архітектури, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами. 

7. Структурний підрозділ для здійснення повноважень та виконання
 завдань, що визначені, має право:

1)одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

2)залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об'єднань (за згодою);

3)вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи районної державної адміністрації у відповідній галузі;

4)користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв'язку і комунікацій, мережами спеціального зв'язку та іншими технічними засобами;

5)скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до компетенції.

8. Структурний підрозділ в установленому законодавством порядку та у
межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами,
 апаратом районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

9.Структурний підрозділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади головою районної державної адміністрації згідно із законодавством про державну службу за погодженням із заступником голови, керівника управління містобудування та архітектури обласної державної адміністрації. Начальник відділу за посадою є головним архітектором району, а головою архітектурно-містобудівної ради.

 Призначення на посаду головного архітектора здійснюється виключно за результатами конкурсу. В конкурсі можуть брати участь особи, які мають вищу архітектурну освіту та стаж організаційної і професійної роботи за фахом у сфері містобудування та архітектури не менше 5 років. (Частина третя статті 14 із змінами, внесеними згідно із Законом №58-V (58-16) від 01.08.2006) 

10. Керівник структурного підрозділу:

1)здійснює керівництво структурним підрозділом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у підрозділі;

2)подає на затвердження голові районної державної адміністрації положення про структурний підрозділ;

3)затверджує посадові інструкції працівників структурного підрозділу та розподіляє обов'язки між ними;

4)планує роботу структурного підрозділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи районної державної адміністрації;

5)вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи структурного підрозділу;

6)звітує перед головою районної державної адміністрації про виконання покладених на структурний підрозділ завдань та затверджених планів роботи;

7)може входити до складу колегії районної
 державної адміністрації;

8)вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції структурного підрозділу, та розробляє проекти відповідних рішень;

9)може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;

10)представляє інтереси структурного підрозділу у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями — за дорученням керівництва районної державної адміністрації;

11)видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням.

Накази нормативно-правового характеру, які зачіпають права, свободи і законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації в районному управлінні юстиції;12)подає на затвердження голови районної державної адміністрації проекти кошторису та штатного розпису структурного підрозділу в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

13) розпоряджається коштами у межах затвердженого головою районної держадміністрації кошторису структурного підрозділу (в разі утворення підрозділу із статусом юридичної особи); 

14) здійснює добір кадрів; 

15) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців структурного підрозділу; 

16) подає голові районної державної адміністрації пропозиції щодо: 

призначення на посаду та звільнення з посади у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців структурного підрозділу, присвоєння їм рангів державних службовців, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності; 

прийняття на роботу та звільнення з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників структурного підрозділу, які не є державними службовцями, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності; 

17) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень структурного підрозділу; 

18)  забезпечує дотримання працівниками структурного підрозділу
 правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни; 

19) здійснює інші повноваження, визначені законом.

11.Накази керівника структурного підрозділу, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані головою районної державної адміністрації, відповідним міністерством, іншим центральним органом виконавчої влади, або начальником управління містобудування та архітектури обласної державної адміністрації.

12.Начальник структурного підрозділу може мати заступника, який призначається на посаду та звільняється з посади головою районної державної адміністрації за поданням керівника структурного підрозділу.

 13.Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників структурного підрозділу визначає голова районної державної адміністрації у межах відповідних бюджетних призначень.

14.Штатний розпис та кошторис структурного підрозділу затверджує голова районної державної адміністрації за пропозицією керівника структурного підрозділу відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України.

15. Структурний підрозділ є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.  

 

                                  _________________________________

 
Читать далее

Розпорядження № 5 від 11.01.2013

ІЛЛІНЕЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

11 січня 2013 року                           Іллінці                                          №5

 

Про графіки щорічної основної та додаткової відпусток на 2013 рік

        Відповідно до ч.10 ст.10 Закону України “Про відпустки”, враховуючи погодження профспілкових комітетів райдержадміністрації від 4 січня 2013 року (протокол №1), фінансового управління райдержадміністрації від 3 січня 2013 року ( протокол №1), управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації від 9 січня 2013 року (протокол №1), управління агропромислового розвитку райдержадміністрації від 8 січня 2013 року (протокол №1), з метою визначення черговості надання відпусток:

       1. Затвердити графіки щорічної основної та додаткової відпусток першого заступника, заступників голови, керівника та працівників апарату, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації   на 2013 рік, що додаються. 

       2. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації Романовича С.М. 

 

 

Голова районної державної адміністрації                                                     В. Ящук

 

  

                                                                                               

 ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

райдержадміністрації

11 січня 2013 року №5

 

Г Р А Ф І К

щорічної основної та додаткової відпусток першого заступника, заступників голови, керівника апарату райдержадміністрації на 2013 рік

 

Місяць, у якому планується відпустка

Прізвище, ініціали

Назва посади

 травень

Романович С.М.

 

перший заступник голови райдержадміністрації

 липень

Фаріон А.Г.

 

заступник голови

райдержадміністрації

 серпень

 

Кесарчук М.І.

керівник апарату райдержадміністрації

Кривоніс В.П.

 

заступник голови

райдержадміністрації

вересень

Кесарчук М.І.

(додаткова)

керівник апарату райдержадміністрації

жовтень

 

Фаріон А.Г.

(додаткова)

заступник голови

райдержадміністрації

листопад

Романович С.М.

перший заступник голови райдержадміністрації

______________________ 

 

 

                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                               Розпорядження голови

                                                                               райдержадміністрації

 11 січня 2013 року №5

 

                                                                                      

Г Р А Ф І К

щорічної основної та додаткової відпусток працівників апарату

райдержадміністрації на 2013 рік

                                                 

Місяць, у якому планується відпустка

Прізвище, ініціали

Займана посада

Квітень

Кучер Н.П.

(додаткова)

державний реєстратор апарату райдержадміністрації

Травень

Димбіцька О.М.

(додаткова)

завідувач юридичного сектору апарату райдержадміністрації

Захарчук Н.Д.

(додаткова)

головний   спеціаліст відділу організаційно - кадрової роботи   апарату райдержадміністрації

Щерба В.В.

(додаткова)

начальник відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації

Червень

Корнєєва Т.В.

 

головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації

Кучер Н.П.

 

державний реєстратор апарату райдержадміністрації

Ткач Т.В.

 

начальник відділу організаційно - кадрової роботи апарату райдержадміністрації

Вишневська Л.В.

 

головний спеціаліст юридичного сектору апарату райдержадміністрації

Сліпчик Г.Ф.

прибиральник службових приміщень відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації

Шевчук Л.А.

спеціаліст відділу інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації

Липень

Сліпчик В.Б.

головний спеціаліст   відділу організаційно - кадрової роботи апарату райдержадміністрації

Саврань А.О.

 

завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації

Столяр Н.В.

начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

Корнєєв В.В.

водій легкового автомобіля відділу фінансово-господарського забезпечення   апарату райдержадміністрації

Щерба В.В.

начальник відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації

Тищик О.Є.

начальник відділу інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації

Серпень

 

Димбіцька О.М.

 

завідувач юридичного сектору апарату райдержадміністрації

Драч О.Л.

 

оператор комп’ютерного набору загального відділу апарату райдержадміністрації

Захарчук Н.Д.

 

головний   спеціаліст відділу організаційно - кадрової роботи   апарату райдержадміністрації

Когут О.Л.

прибиральник службових приміщень відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації

Сливка С.А.

провідний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації

Допіра О.А.

головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації

Вересень

Тищик О.Є.

(додаткова)

начальник відділу інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації

Ткач Т.В.

(додаткова)

начальник відділу організаційно - кадрової роботи апарату райдержадміністрації

Сліпчик В.Б.

начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації

Саврань А.О.

(додаткова)

завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації

Вишневська Л.В.

(додаткова)

головний спеціаліст юридичного сектору апарату райдержадміністрації

Оніщук А.В.

діловод відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації

Жовтень

Фармагей В.В.

діловод загального відділу апарату райдержадміністрації

Столяр Н.В.

(додаткова)

начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

Плахотник В.П.

державний адміністратор апарату райдержадміністрації

 

                 _____________________            

                                       

          

                                                                                ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                               Розпорядження голови

                                                                               райдержадміністрації

                                                                               11 січня 2013 року №5

                                                                            

 

Г Р А Ф І К

щорічної основної та додаткової відпусток керівників структурних підрозділів райдержадміністрації на 2013 рік

 

Місяць, у якому планується відпустка

Прізвище, ініціали

Назва структурного підрозділу райдержадміністрації

Лютий

Зайчук Ю.К.

(додаткова)

відділ з питань фізичної культури і   спорту райдержадміністрації

Квітень

Бурдельна Л.П.

(додаткова)

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

Травень

Олійник В.І.

(додаткова)

управління економіки райдержадміністрації

Бурдельна Л.П.

управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

Червень

 

Любаревич В.І.

управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

Липень

Ковальчук Л.С.

служба у справах дітей райдержадміністрації

Животівський О.Ю.

 

відділ освіти райдержадміністрації

Зайчук Ю.К.

 

відділ з питань фізичної культури і   спорту райдержадміністрації

Олійник В.І.

 

управління економіки райдержадміністрації

Карпенчук О.М.

 

відділ культури і туризму райдержадміністрації

Тарасова В.П.

фінансове управління райдержадміністрації

Серпень

Рибаченко І.В

архівний   відділ райдержадміністрації

Бондар О.А.

відділ регіонального розвитку, містобудування та архітектури райдержадміністрації

Петрівська Н.М.

відділ житлово-комунального господарства райдержадміністрації

Ковальчук Л.С.

(додаткова)

служба у справах дітей райдержадміністрації

Шуляк В.А.

відділ з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації

Трохимець Л.М.

 

відділ у справах сім’ї та молоді райдержадміністрації

Жовтень

Животівський О.Ю.

(додаткова)

відділ освіти райдержадміністрації

Карпенчук О.М.

(додаткова)

відділ культури і туризму райдержадміністрації

Листопад

Любаревич В.І.

(додаткова)

управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

Грудень

Рибаченко І.В.

(додаткова)

архівний   відділ райдержадміністрації

 

 _____________________________________

 

Читать далее

Розпорядження № 4 від 10.01.2013

ІЛЛІНЕЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

            ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ    

       РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

10 січня 2013 року            Іллінці                                             №4

 

Про комісію з перевірки здійснення виконавчим комітетом Слободищенської сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади

 

Відповідно до ст.ст.11, 30, 76 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст.ст.35, 39 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.1999 №339 “Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади”, розпоряджень голови райдержадміністрації від 12.02.2002 №45 “Про організацію контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування району делегованих повноважень органів виконавчої влади”, від 21.12.2012 №502 “Про проведення перевірок щодо здійснення органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади у 2013 році”:

        1. Створити комісію з перевірки здійснення виконавчим комітетом Слободищенської сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв’язку:

 

Кривоніс

Віктор Павлович

-

заступник голови райдержадміністрації,

голова комісії

 

Кравчук

Ольга Василівна

-

головний спеціаліст управління економіки райдержадміністрації

 

Петрівська

Надія Миколаївна

-

начальник відділу житлово-комунального господарства райдержадміністрації

 

Сліпчик

Вікторія Борисівна

-

головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

         2. Голові комісії:

         2.1. Забезпечити організацію проведення перевірки роботи виконавчого комітету Слободищенської сільської ради щодо здійснення     делегованих повноважень органів виконавчої влади в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв’язку з 14 по 18 січня 2013 року.

       2.2. Про результати перевірки проінформувати голову районної державної     адміністрації   та   виконавчий   комітет   Слободищенської     сільської           ради до 31 січня 2013 року. 

       3. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою. 

 

 

   Голова районної державної адміністрації                                                    В.Ящук

Читать далее

Розпорядження за січень 2013р

Розпорядження голови райдержадміністрації від 09.01.2013 №3

Про надбавку за вислугу років керівництву, працівникам апарату, начальникам структурних підрозділів райдержадміністрації

_____________________

Розпорядження голови райдержадміністрації від 10.01.2013 №4

Про комісію з перевірки здійснення виконавчим комітетом Слободищенської сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади

_____________________

Розпорядження голови райдержадміністрації від 11.01.2013 №5

Про графіки щорічної основної та додаткової відпусток на 2013 рік

_____________________

Розпорядження голови райдержадміністрації  від 11.01.2013 №6

Про затвердження Положення про відділ містобудування та архітектури райдержадміністрації

_____________________

Розпорядження голови райдержадміністрації від 15.01.2013 №7

Про граничну чисельність працівників Іллінецького районного центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді

_____________________

 Розпорядження голови райдержадміністрації від 15.01.2013 № 8

"Про зміни до розпорядження голови районної державної адміністрації від 19.09.2012 №353 «Про заходи щодо забезпечення приписки громадян 1996 року народження до призовної дільниці Іллінецького об’єднаного районного військового комісаріату в січні-березні 2013 року"

_______________________

 Розпорядження голови райдержадміністрації від 16.01.2013 № 9

Про припинення опіки і піклування над дітьми-сиротами Рябошапком В.В. та Рябошапком М.В.

___________________

Розпорядження голови райдержадміністрації від 17.01.2013 № 11

Про відзначення в районі Дня Соборності та Свободи України

 _______________________

Розпорядження голови райдержадміністрації від 18.01.2013 № 13 

Про затвердження Положення про відділ цивільного захисту районної державної адміністрації

____________________

Розпорядження голови райдержадміністрації від 21.01.2013 № 14

Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації 

 ____________________

Розпорядження голови райдержадміністрації від 25.01.2013 № 23

Про визнання таким, що втратило чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 19 грудня 2012 року №491 «Про броню та квоту на підприємствах району на 2013 рік робочих місць для працевлаштування громадян, які потребують соціального захисту»

__________________

Розпорядження голови райдержадміністрації від 25.01.2013 № 24

Про затвердження плану основних заходів цивільного захисту на 2013 рік

___________________

Розпорядження голови райдержадміністрації від 25.01.2013 № 25

Про затвердження плану роботи районної державної адміністрації на лютий 2013 року

___________________

 Розпорядження голови райдержадміністрації від 31.01.2013 № 27

Про зміни до розпорядження голови райдержадміністрації від 24 листопада 2008 року №498 «Про утворення антикризової ради при голові райдержадміністрації»

___________________

 

Читать далее

Розпорядження № 3 від 09.01.2013

ІЛЛІНЕЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

9 січня 2013 року                   Іллінці                                          №3

 

 Про надбавку за вислугу років керівництву, працівникам апарату, начальникам структурних підрозділів райдержадміністрації

 Відповідно до ст.33 Закону України “Про державну службу”, постанов Кабінету Міністрів України від 20 грудня 1993 року №1049 “Про надбавки за вислугу років для працівників   органів виконавчої влади та інших державних органів”, від   3 травня 1994 року №283 “Про порядок обчислення стажу державної служби”:

 1. Затвердити дані про стаж державної служби керівництва, керівників, спеціалістів структурних підрозділів апарату, начальників структурних підрозділів райдержадміністрації, що дають право на виплату щомісячної надбавки за вислугу років, додаються.

 2. Затвердити дані про стаж роботи службовців апарату райдержадміністрації, що дають право на виплату щомісячної надбавки за вислугу років, додаються.

 3. Виплату щомісячної надбавки відповідно до пунктів 1, 2 даного розпорядження проводити з 1 січня 2013 року.

 4. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Кесарчука М.І.

 

 Голова районної державної  адміністрації                                                               В. Ящук                               

 

  

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

райдержадміністрації

9 січня 2013 року № 3

Д А Н І

про стаж державної служби керівництва, керівників, спеціалістів структурних підрозділів апарату, начальників структурних підрозділів райдержадміністрації, що дають право на виплату щомісячної надбавки за вислугу років

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Займана посада

Стаж на 01.01.2013

Розмір щомісячної надбавки

Дата зміни надбавки

 

 

роки

місяці

дні

 

Ящук

Володимир

Миколайович

голова райдержадміністрації

09

09

-

15

31.03.2013

Романович

Сергій Миколайович

перший заступник голови райдержадміністрації

04

05

22

10

09.07.2013

Кривоніс

Віктор

Павлович

заступник голови райдержадміністрації

03

11

16

10

 

Фаріон Анатолій Григорович

заступник голови райдержадміністрації

20

03

23

30

 

Кесарчук Михайло Іванович

керівник апарату райдержадміністрації

15

09

26

25

 

Ткач

Тетяна

Віталіївна

начальник відділу організаційно- кадрової роботи апарату райдержадміністрації

11

-

26

20

 

Захарчук

Надія

Дмитрівна

головний спеціаліст відділу організаційно- кадрової роботи апарату райдержадміністрації

08

09

-

15

 

Сліпчик Вікторія Борисівна

головний спеціаліст відділу організаційно- кадрової роботи апарату райдержадміністрації

02

06

23

-

08.06.2013

Щерба

Вікторія

Василівна

начальник відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації

11

02

-

20

 

Допіра

Ольга Анатоліївна

головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації

05

08

25

15

 

Сліпчик

Володимир

Борисович

начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації

04

09

11

10

20.03.2013

Сливка

Сергій Анатолійович

провідний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації

-

05

29

-

 

Тищик

Оксана

Євгеніївна

начальник відділу інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації

12

08

28

20

 

Шевчук

Людмила Анатоліївна

спеціаліст відділу інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації

-

-

-

-

 

Столяр

Наталія Володимирівна

начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

10

06

28

20

 

Корнєєва

Тетяна

Володимирівна

головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації

2

-

13

-

23.12.2013

Саврань

Алла

Олексіївна

завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації

07

02

10

15

 

 

 

Димбіцька

Ольга

Миколаївна

завідувач юридичного сектору апарату райдержадміністрації

20

06

20

30

 

Вишневська

Леся

Володимирівна

головний

спеціаліст юридичного сектору апарату райдержадміністрації

29

11

17

40

 

Кучер

Наталія

Петрівна

державний реєстратор апарату

райдержадміністрації

16

08

15

25

 

Плахотник Вячеслав Петрович

державний адміністратор апарату

райдержадміністрації

07

02

24

15

 

Бурдельна

Лариса

Петрівна

 

начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

22

07

12

30

 

Тарасова

Валентина

Петрівна

начальник фінансового управління райдержадміністрації

13

02

06

20

 

Любаревич Володимир Іванович

начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

19

03

09

25

22.09.2013

Олійник

Віктор

Іванович

начальник управління економіки райдержадміністрації

13

05

15

20

 

 

 

Зайчук

Юрій

Кирилович

начальник відділу з питань фізичної культури і спорту райдержадміністрації

22

04

11

30

 

 

 

 

 

Трохимець

Людмила

Михайлівна

начальник відділу у справах сім’ї та молоді райдержадміністрації

04

08

27

10

03.04.2013

Петрівська Надія Миколаївна

начальник відділу

житлово-комунального господарства райдержадміністрації

1

04

21

-

 

Бондар

Олександр

Афанасійович

начальник відділу регіонального розвитку, містобудування та архітектури райдержадміністрації

04

11

14

10

17.01.2013

Животівський

Олексій

Юрійович

начальник відділу освіти райдержадміністрації

11

11

16

20

 

 

 

 

Карпенчук

Олег

Миколайович

начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації

 

13

01

21

20

 

Рибаченко
Ірина
Володимирівна

начальник архівного відділу райдержадміністрації

19

02

02

25

31.10.2013

Ковальчук

Людмила

Степанівна

начальник служби у справах дітей райдержадміністрації

19

04

-

25

03.09.2013

Шуляк

Василь

Андрійович

начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації

04

09

-

10

 

01.04.2013

                                                                                                                

 

                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                 Розпорядження голови

                                                                 райдержадміністрації

                                                               9 січня 2013 року № 3

 

 

Д А Н І

про стаж роботи службовців апарату райдержадміністрації,

що дають право на виплату щомісячної надбавки за вислугу років

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Займана посада

Стаж на 01.01.2013

Розмір щомісячної надбав-ки

Дата зміни надбавки

 

 

роки

місяці

дні

 

 

Драч

Олена Леонідівна

оператор комп’ютерного набору загального відділу апарату райдержадміністрації

35

02

25

40

 

Оніщук

Альона Василівна

діловод відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації

-

03

-

-

 

 

 

 

__________________

 

 

 

Читать далее

11 січня 2013

ПОВІДОМЛЕННЯ ініціативної групи з підготовки установчих зборів з формування нового складу громадської ради при Іллінецькій районній державній адміністрації

До уваги представників інститутів громадянського суспільства!

Установчі збори з формування громадської ради при Іллінецькій районній державній адміністрації за участю представників  інститутів громадянського суспільства відбудуться 11 лютого 2013 року в районному Будинку культури. Початок зборів об 11 годині.

Громадська рада при Іллінецькій районній державній адміністрації утворена на установчих зборах 11.02.2011. До її складу входять 13 представників інститутів громадянського суспільства Іллінеччини. В своїй роботі громадська рада керується Постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 №996 та Положенням про громадську раду при райдержадміністрації. 

Головним завданням громадської ради є:

- створення умов для реалізації громадянами конституційного права на участь в управлінні державними справами;

- здійснення громадського контролю за діяльністю органу виконавчої влади;

- сприяння врахуванню органом виконавчої влади громадської думки під час формування та реалізації державної політики.

Громадська рада відповідно до покладених на неї завдань:

1) готує та подає райдержадміністрації пропозиції до орієнтовного плану проведення консультацій з громадськістю, а також щодо проведення консультацій, не передбачених таким планом;

2) подає райдержадміністрації обов’язкові для розгляду пропозиції щодо підготовки проектів нормативно-правових актів з питань формування та реалізації державної політики у відповідній сфері, удосконалення роботи органу;

3) проводить відповідно до законодавства громадську експертизу та громадську антикорупційну експертизу проектів нормативно-правових актів;

4) здійснює громадський контроль за врахуванням райдержадміністрацією пропозицій та зауважень громадськості, а також дотриманням органом виконавчої влади нормативно-правових актів, спрямованих на запобігання та протидію корупції;

5) інформує в обов’язковому порядку громадськість про свою діяльність, прийняті рішення та їх виконання на офіційному веб-сайті райдержадміністрації (у разі його створення) та в інший прийнятний спосіб;

6) збирає, узагальнює та подає райдержадміністрації інформацію про пропозиції громадських організацій щодо вирішення питань, які мають важливе суспільне значення;

7) організовує публічні заходи для обговорення актуальних питань розвитку окремої галузі чи адміністративно-територіальної одиниці.

Відповідно до Положення термін повноважень громадської ради при Іллінецькій районній державній адміністрації два роки. На наступні два роки належить сформувати новий склад громадської ради. Рішення про утворення громадської ради приймається на установчих зборах.

Рішенням громадської ради при Іллінецькій районній державній адміністрації утворено ініціативну групу з підготовки та проведення установчих зборів з формування нового складу громадської ради, до якої увійшли:                      

Дудніченко Інна Андріївна

голова ініціативної групи, голова районної громадської організації «Надія інвалідів»

 

Бусійок Галина Павлівна

голова Іллінецького райкому профспілки працівників державних установ

 

Тищик Оксана Євгеніївна

 

начальник відділу інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Іллінецької райдержадміністрації  

 

Погребняк Василь Григорович

голова районного громадського об’єднання «Союз Чорнобиль Україна»            

 

Ярославська Ольга Іванівна

голова ради профспілки працівників освіти Іллінецького району

Склад громадської ради буде сформовано на установчих зборах шляхом рейтингового голосування за кандидатури, які добровільно заявили про бажання брати участь у роботі громадської ради, та внесені інститутами громадянського суспільства. Кількісний склад громадської ради буде визначено установчими зборами.

До складу громадської ради можуть бути обрані представники громадських, релігійних, благодійних організацій, професійних спілок та їх об’єднань, творчих спілок, асоціацій, організацій роботодавців, недержавних засобів масової інформації та інших непідприємницьких товариств і установ, легалізованих відповідно до законодавства України (далі – інститути громадянського суспільства). До складу громадської ради може бути обрано не більше ніж по одному представнику від кожного інституту громадянського суспільства.

Членство в громадській раді є індивідуальним.

Для участі в установчих зборах необхідно подати заяву, підписану уповноваженою особою керівного органу інституту громадянського суспільства.

До заяви додаються:

- рішення керівника інституту громадянського суспільства, якщо інше не передбачено його установчими документами, про делегування представника для участі в установчих зборах, посвідчене печаткою (у разі наявності);

- біографічна довідка делегованого представника інституту громадянського суспільства (обсягом до 1 сторінки в паперовій та електронній формах);

- копії документів, що підтверджують легалізацію інституту громадянського суспільства (свідоцтво про реєстрацію чи виписка з державного реєстру та статут);

- інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства протягом останніх двох років (1-2 сторінки в паперовому та в електронному форматі).

- контактні дані представника організації: телефон, e-mail, поштова адреса.

 Документи для участі в установчих зборах приймаються ініціативною групою до 1 лютого 2013 року (крім вихідних та святкових днів) з 8 до 17 год за адресою: 22700, м. Іллінці, вул. Леніна, 18, відділ інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Іллінецької райдержадміністрації.

 Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   

Телефон для довідок: 2 – 16 – 05

Зразок  заяви  щодо участі в установчих зборах інститутів громадянського суспільства з обрання нового складу громадської ради при Іллінецькій райдержадміністрації 

Приклад виписки з протоколу засідання правління (ради, зборів тощо) ІГС

Приклад біографічної довідки уповноваженого представника ІГС на участь в установчих зборах з обрання складу громадської рад

Інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства протягом останніх двох років

 

Читать далее