27 | 05 | 2017
lysak  
Голова
районної державної адміністрації
ЛИСАК
Андрій Романович
Головна
Іллінеччина
Паспорт соціально-економічного розвитку району
Історія нашого краю
Туристичні об'єкти району
Відомі земляки
Органи влади
Іллінецька райдержадміністрація
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Територіальні органи
Місцеве самоврядування
Нормативно-правові документи
Розпорядження голови райдержадміністрації
Проекти розпорядження голови РДА, що підлягають обговоренню
Інші
Економіка району
Інвестиційна діяльність
Державні закупівлі
Запобігання проявам корупції
ЗМІ
Друковані ЗМІ
Електронні ЗМІ
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Графік проведення "прямих телефонних ліній" з керівництвом РДА
Графік особистого прийому громадян у районній державній адміністрації
Аналітична довідка про організацію роботи зі зверненнями громадян
Зразок заяви
Інтернет-приймальня
Міжнародне співробітництво
Регуляторна діяльність
Конкурси проектів розвитку територіальних громад
Громадянське суспільство
Нормативно-правові акти
Абетка громадянського суспільства
Громадська рада
Консультації з громадськістю
Нормативно-правова база
Електронні консультації з громадськістю
Орієнтовний план проведення консультацій
Анонси консультацій з громадськістю
Публічне громадське обговорення
Звіти за результатами обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Районний центр допомоги учасникам АТО
Контакти

Доступ до публічної інформації

ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Президент України впроваджує європейські стандарти відкритості і прозорості в роботі органів державної влади. Важливим кроком на цьому шляху стало підписання Главою держави Закону України «Про доступ до публічної інформації».

На виконання цього закону Президент України підписав Укази «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації». Ці Укази покликані забезпечити реалізацію конституційного права громадян вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.

Нормативна база

ОФОРМЛЕННЯ ЗАПИТУ НА ІНФОРМАЦІЮ

Запит на інформацію до Іллінецької районної державної адміністрації (індивідуальний або колективний) може подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача:
· особисто (з наданням консультації): юридичний сектор апарату райдержадміністрації - кабінет 206  ; 
· поштою на адресу: 22700, Вінницька область, м.Іллінці, вул.Леніна 18, Іллінецька районна державна адміністрація (на конверті вказувати "Публічна інформація");
· факсом - (04345)2-15-64;
·  електронною поштою -  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Форма для подання інформаційного запиту

Якщо запитувана запитувачем інформація передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, то відповідно до пунктів 2, 3 статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк згідно з розпорядженням голови райржадміністрації від 13 червня 2012 року № 223 «Про затвердження Порядку відшкодування та розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію у Іллінецькій райдержадміністрації», зареєстрованим в Іллінецькому районному управлінні юстиції 14 червня 2012 року за №3/160.

Кошти перераховувати:

Одержувач: Іллінецька райдержадміністрація
Банк: ГУ ДКСУ у Вінницькій області
р/р 35213001000239
МФО 802015
ЄДРПО 03084316
Призначення платежу: КЕКВ 1131. Відшкодування витрат на копіювання (друк) за запитом

________________________________________________________________________________________________

 ЗАКОН УКРАЇНИ "Про доступ до публічної інформації" 

1. Інформація про місцезнаходження, поштова адреса, номери засобів зв'язку, адреса електронної пошти райдержадміністрації.

2. Інформація про прізвища, імена та по батькові, службові номери засобів зв'язку, адреси електронної пошти голови, першого заступника голови, заступників голови, заступника голови - керівника апарату райдержадміністрації.

3. Інформація про основні завдання та нормативно-правові засади діяльності Іллінецької районної державної адміністрації.

4. Перелік і службові номери засобів зв'язку підприємств, установ та організацій, що належать до сфери оперативного управління райдержадміністрації та її структурних підрозділів, та прізвищ, імен і по батькові їх керівників.

5. Перелік та умови отримання послуг, що надаються райдержадміністрацією та її структурними підрозділами, форми і зразки документів, правила їх заповнення.

6. Проекти розпоряджень голови райдержадміністрації, що підлягають обговоренню.

7. Розпорядження голови райдержадміністрації.

8. Порядок подання в районну державну адміністрацію запиту на інформацію.

9. Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються в апараті районної державної адміністрації за запитом на інформацію.

10.Інформація про основіні функції структурних підрозділів райдержадміністраці.

11. Плани роботи Іллінецької районної державної адміністрації на 2015 рік.

12. Інформація про фінансові ресурси, головним розпорядником та розпорядником яких є райдержадміністрація.

13.Інформація про механізми чи процедури, за допомогою яких громадськість може представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень райдержадміністрації.

14. Порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності посадових осіб облдержадміністрації з питань надання публічної інформації.

15.Види інформації, якою володіє райдержадміністрація.

16. Інформація про розміщення та номери кабінетів районної державної адміністрації де надаються необхідні запитувачам форми і бланки для подання у письмовому вигляді інформаційного запиту.

17. Щомісячні звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію.

18. Правила внутрішнього трудового розпорядку райдержадміністрації та графік роботи райдержадміністрації.

19. Інформація про вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на зміщення вакантних посад.

20. Графік прийому громадян керівництвом райдержадміністрації.

21. Реєстр публічної інформації райдержадміністрації.

22. Перелік відомостей, що становлять службову інформацію.

23. Набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.

24. Графік особистого прийому громадян головою облдержадміністрації, першим заступником та заступниками голови облдержадміністрації

25. Порядок організації та проведення особистого прийому громадян в облдержадміністрації