06 | 12 | 2019
Голова
районної державної адміністрації
 
 
вакансія
Как правильно класть плитку. Как класть плитку на стену быстро. Класть плитку своими руками. Как выбрать ламинат для квартиры. Какой лучше выбрать ламинат сегодня. Какого цвета выбрать ламинат. Как правильно клеить обои. Как клеить обои на потолок вертикально. Как правильно клеить углы обоями. Интересные самоделки своими руками. Качественные самоделки своими руками фото. Самоделки для дома своими руками. Как сделать потолок в доме. Чем лучше утеплить потолок дома на сегодняшний день. Утепление потолка дома своими руками. Бизнес идеи с минимальными вложениями. Успешные идеи малого бизнеса с нуля. Прибыльные бизнес идеи. Как сделать мебель своими руками. Сделать деревянная мебель своими руками. Сделать мебель своими руками видео. Опалубка для фундамента. Как сделать опалубку для фундамента быстро. Опалубка для фундамента купить.
Головна
Іллінеччина
Паспорт соціально-економічного розвитку району
Історія нашого краю
Туристичні об'єкти району
Відомі земляки
Органи влади
Іллінецька райдержадміністрація
Структурні підрозділи райдержадміністрації
Територіальні органи
Місцеве самоврядування
Нормативно-правові документи
Розпорядження голови райдержадміністрації
Проекти розпорядження голови РДА, що підлягають обговоренню
Інші
Економіка району
Інвестиційна діяльність
Державні закупівлі
Запобігання проявам корупції
ЗМІ
Друковані ЗМІ
Електронні ЗМІ
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Графік проведення "прямих телефонних ліній" з керівництвом РДА
Графік особистого прийому громадян у районній державній адміністрації
Аналітична довідка про організацію роботи зі зверненнями громадян
Зразок заяви
Інтернет-приймальня
Міжнародне співробітництво
Регуляторна діяльність
Конкурси проектів розвитку територіальних громад
Громадянське суспільство
Нормативно-правові акти
Абетка громадянського суспільства
Громадська рада
Консультації з громадськістю
Нормативно-правова база
Електронні консультації з громадськістю
Орієнтовний план проведення консультацій
Анонси консультацій з громадськістю
Публічне громадське обговорення
Звіти за результатами обговорення
Центр надання адміністративних послуг
Районний центр допомоги учасникам АТО
Контакти
Містобудування та архітектура
Законодавство
Містобудівні умови та обмеження
Генеральні плани населених пунктів та детальні плани території

Доступ до публічної інформації

ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Президент України впроваджує європейські стандарти відкритості і прозорості в роботі органів державної влади. Важливим кроком на цьому шляху стало підписання Главою держави Закону України «Про доступ до публічної інформації».

На виконання цього закону Президент України підписав Укази «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації». Ці Укази покликані забезпечити реалізацію конституційного права громадян вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.

Нормативна база

ОФОРМЛЕННЯ ЗАПИТУ НА ІНФОРМАЦІЮ

Запит на інформацію до Іллінецької районної державної адміністрації (індивідуальний або колективний) може подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача:
· особисто (з наданням консультації): юридичний сектор апарату райдержадміністрації - кабінет 206  ; 
· поштою на адресу: 22700, Вінницька область, м.Іллінці, вул.Соборна 18, Іллінецька районна державна адміністрація (на конверті вказувати "Публічна інформація");
· факсом - (04345)2-15-64;
·  електронною поштою -   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Форма для подання інформаційного запиту

Якщо запитувана запитувачем інформація передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, то відповідно до пунктів 2, 3 статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк згідно з розпорядженням голови райржадміністрації від 13 червня 2012 року № 223 «Про затвердження Порядку відшкодування та розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію у Іллінецькій райдержадміністрації», зареєстрованим в Іллінецькому районному управлінні юстиції 14 червня 2012 року за №3/160.

Кошти перераховувати:

Одержувач: Іллінецька райдержадміністрація
Банк: ГУ ДКСУ у Вінницькій області
р/р 35213001000239
МФО 802015
ЄДРПО 03084316
Призначення платежу: КЕКВ 1131. Відшкодування витрат на копіювання (друк) за запитом

________________________________________________________________________________________________

 ЗАКОН УКРАЇНИ "Про доступ до публічної інформації" 

1. Інформація про місцезнаходження, поштова адреса, номери засобів зв'язку, адреса електронної пошти райдержадміністрації.

2. Інформація про прізвища, імена та по батькові, службові номери засобів зв'язку, адреси електронної пошти голови, першого заступника голови, заступників голови, заступника голови - керівника апарату райдержадміністрації.

3. Інформація про основні завдання та нормативно-правові засади діяльності Іллінецької районної державної адміністрації.

4. Перелік і службові номери засобів зв'язку підприємств, установ та організацій, що належать до сфери оперативного управління райдержадміністрації та її структурних підрозділів, та прізвищ, імен і по батькові їх керівників.

5. Перелік та умови отримання послуг, що надаються райдержадміністрацією та її структурними підрозділами, форми і зразки документів, правила їх заповнення.

6. Проекти розпоряджень голови райдержадміністрації, що підлягають обговоренню.

7. Розпорядження голови райдержадміністрації.

8. Порядок подання в районну державну адміністрацію запиту на інформацію.

9. Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються в апараті районної державної адміністрації за запитом на інформацію.

10.Інформація про основіні функції структурних підрозділів райдержадміністраці.

11. Інформація про фінансові ресурси, головним розпорядником та розпорядником яких є райдержадміністрація.

12.Інформація про механізми чи процедури, за допомогою яких громадськість може представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень райдержадміністрації.

13. Порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності посадових осіб облдержадміністрації з питань надання публічної інформації.

14.Види інформації, якою володіє райдержадміністрація.

15. Інформація про розміщення та номери кабінетів районної державної адміністрації де надаються необхідні запитувачам форми і бланки для подання у письмовому вигляді інформаційного запиту.

16. Щомісячні звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію.

17. Правила внутрішнього трудового розпорядку райдержадміністрації та графік роботи райдержадміністрації.

18. Інформація про вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на зміщення вакантних посад.

19. Графік прийому громадян керівництвом райдержадміністрації.

20. Реєстр публічної інформації райдержадміністрації.

21. Перелік відомостей, що становлять службову інформацію.

22. Набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.

23. Графік особистого прийому громадян головою облдержадміністрації, першим заступником та заступниками голови облдержадміністрації

24. Порядок організації та проведення особистого прийому громадян в облдержадміністрації

25. Порядок доступу до публічної інформації, розпорядником якої є райдержадміністрація

26. Відповідальні за доступ до публічної інформації

 

VonuZax_Ukr.jpg

Це важливо:

ПЛАН-КАЛЕНДАР основних заходів, що будуть проводитись райдержадміністрацією та районною радою у  грудні  2019 р.

Психологічна реабілітація учасників АТО

Оголошення результатів конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу з фінансово – економічних питань та бухгалтерського обліку управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

Результати оголошення  конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - начальника відділу з фінансово – економічних питань та бухгалтерського обліку.

Управління праці та соціального захисту населення Іллінецької райдержадміністрації   оголошує конкурси на заміщення вакантних посад державної служби категорії «В»: головного среціаліста відділу з фінансово – економічних питань та бухгалтерського обліку.

Управління праці та соціального захисту населення Іллінецької райдержадміністрації   оголошує конкурси на заміщення вакантних посад державної служби категорії «В»: головного спеціаліста з прийняття рішень відділу адресних соціальних допомог та компенсаційних виплат .

ЗВІТ про стратегічну екологічну оцінку Детального плану території будівництва свинокомплексу на території Бабинської сільської ради Іллінецького району Вінницької області за межами с. Бабин (повного циклу, потужністю 1200 свиноматок)».

Повідомлення про оприлюднення проекту документадержавного планування про стратегічну екологічну оціінку (с.Бабин)

Результати оголошення  конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - завідувача сектору культури і туризму Іллінецької районної державної адміністрації

Результати оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - завідувача сектору культури і туризму Іллінецької районної державної адміністрації

Повідомлення про зміни у сфері житлово-комунальних послуг

Безоплатне подання статистичної звітності в електронному вигляді

До уваги розпорядників бюджетних коштів!

Порядок забезпечення дітей з інвалідністю внаслідок ДЦП реабілітаційними заходами

Перелік об'єктів та проектів соціально-економічної сфери та інфраструктури, що планується до будівництва, капремонту, модернізації на період 2019-21 років

План перспективного розвитку району  на 2019-2021 роки

Важлива інформація для громадських організацій Вінниччини

Про опалювальний  період  2018-2019 років

Як отримати статус  дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфлікті

Важливі зміни до Закону України "Про регулювання містобудівної документації"

Про зміни у Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до статті 7 Закону України "Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні" щодо встановлення групи інвалідності

Паспорт бюджетних програм управління праці та соціального захисту населення РДА та звіти про їх виконання

Інформація про проведення аудиту доступності для маломобільних груп населення об’єктів житлового, громадського призначення та транспортної інфрастуктури

Інформація по доступності об'єктів фізичного оточення, розташованих на території населених пунктів до потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення Іллінецького району(житловий фонд, заклади освіти, органи влади, соціального захисту,спортивні заклади, транспортна інфраструктура)

Про районний бюджет на 2018 рік

Звіт про районний бюджет за 2017 рік та додатки до нього 

Конфлікт інтересів - треба знати!

Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті на забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням

Порядок надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок санаторно-курортним закладам та закладам відпочинку, здійснення доплат за рахунок власних коштів, виплати грошової компенсації громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Порядок забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян

Іллінецька районна державна адміністрація Вінницької області повідомляє

Пам'ятка щодо першочергових дій у разі виявлення або застосування вибухових пристроїв та виявлення осіб, що можуть виношувати диверсійні та терористичні наміри

Детальна інформація щодо процесу отримання одноразової державної грошової допомоги особами, які отримали тілесні ушкодження під час участі у революції гідності у 2017 році

Про забезпечення дровами паливними в 2017 році

Актуальна інформація для переселенців 

Телефон «гарячої лінії» управління праці  та  соціального  захисту  населення Іллінецької райдержадміністрації  з питань призначення населенню  житлових субсидій - 2-14-85

Державне регулювання цін на основні харчові продукти

Електронні сервіси, розміщені на офіційному веб-порталі державної фіскальної служби  для ознайомлення та отримання інформації з метою використання у своїй діяльності

Контакти особи, відповідальної за координацію роботи з учасниками антитерористичної операції, демобілізованими особами, пораненими учасниками антитерористичної операції, членами сімей загиблих учасників антитерористичної операції

ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА ЇХ ОБТЯЖЕНЬ

Закон України "Прозасудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки"

Безкоштовні консультації  підприємств і підприємців та комунальних підприємств з проблем ресуросоенергоефективності

«Гаряча» антикорупційна лінія в облдержадміністрації  

На Вінниччині працюють місцеві центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги

З усіма проблемними питаннями щодо надання статусу учасника бойових дій військовослужбовцям  Сухопутних військ Збройних Сил України-учасникам АТО звертатись до робочої групи 

До уваги громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи!

До уваги суб’єктів господарювання, які проводять діяльність з обігу харчових продуктів

Інформація  про  забезпечення учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням

Електронні адміністративні послуги в Україні

Інформація щодо прав та обов'язків, соціального та правового захисту військовозобов'язаних, призваних на військову службу у зв'язку з мобілізацією, резервістів, а також військовослужбовців, прийнятих на військову службу в добровільному порядку (за контрактом) 

Правові норми національного законодавства, що спрямовані на стимулювання інвестиційної та інноваційної діяльності, розвитку реального сектору економіки

Інформація про місце зберігання матеріалів містобудівної документації  населених пунктів Іллінецького району

Методичні рекомендації з питань запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та прирівняних до них осіб

 

 

Lustraition 160 102

banner dersl

podatkova1