Презентація системи дистанційного обслуговування клієнтів

Відповідно до Концепції розвитку інформаційних технологій Державної казначейської служби України на 2015 - 2017 роки основними завданнями під час впровадження новітніх інформаційних технологій є: еволюційно розвинути діючу систему до системи електронного казначейства (е-treasury), з централізованою системою обробки інформації та юридично значимим внутрішнім і зовнішнім електронним документообігом; оптимізувати процес обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів шляхом запровадження електронної форми обслуговування клієнтів.

Одним із пріоритетних напрямів розвитку системи електронного казначейства є електронний цифровий підпис. Першим кроком на шляху реалізації цього напряму є впровадження дистанційного обслуговування клієнтів казначейства за допомогою програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства-Казначейство», яким передбачено запровадження системи дистанційного обслуговування клієнтів (СДОК). Повномасштабне запровадження СДОК надасть змогу надання зовнішнім клієнтам казначейства (розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів) віддаленого доступу за допомогою мережі Іптернет до інформаційних ресурсів Державної казначейської служби України.

Мета реалізації системи

Спрощення та оптимізація взаємодії розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в процесі обслуговування в органах казначейства шляхом запровадження електронної форми обслуговування клієнтів з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису та сучасних інтернет-технологій.

Призначення системи     

Як підключитись клієнту до СДО? 

Порівняльна таблиця систем обслуговування 

Без використання СДО Через СДО
Використання паперу та витратних матеріалів (тонери, картриджі) для підготовки пакету документів до органу казначейства. Відсутнє. Документи готуються в електронному вигляді.
Підготовка транспортних файлів на змінних носіях. Ризик вірусного зараження ІТС ДКСУ. Транспортні файли відсутні. Зараження вірусами неможливе.
Витрати коштів (проїзд) та робочого часу  на доставку пакету документів. Документи передаються через мережу інтернет.
Прямий безпосередній  контакт з обслуговуючим казначеєм. Виникнення корупційних ризиків. Контакт відсутній.
Можливість помилок при підготовці документів. Документи проходять автоматизований технічний контроль.
Відсутня можливість доступу до рахунку протягом робочого дня. (Стан залишку на рахунку та статуси документів) Стан рахунку доступний в режимі реального часу.
Необхідність ручного набору документів або імпорту в систему АС «Є-Казна» Документи автоматично відображаються в системі АС «Є-Казна» у відповідному меню обслуговуючого казначея.
Витрачання робочого часу та витратних матеріалів для підготовки виписки клієнту. Виписка формується автоматично в електронному вигляді.

 Начальник управління

Державної казначейської

служби України в Іллінецькому

районі                                                                                                                                                                        Н. С. Ямкова